Support

InToto supportHeeft u een ondersteuningscontract en ervaart u een ICT probleem? Neem dan contact op met onze support-specialisten. Zij zullen u direct te woord staan en zich buigen over het probleem. U hoeft geen extra supportprogramma’s te downloaden, deze staat al geïnstalleerd op uw computer. Wanneer u een 24/7 ondersteuningsabonnement heeft, dan zijn we ook met spoed bereikbaar in de avonduren en in het weekend.

Waarom een ondersteuningscontract?

Met een ondersteuningscontract kunnen wij uw gehele systeem pro-actief monitoren en is uw probleem al verholpen voordat u deze signaleerde. Is er toch een probleem, dan belt u en kunnen we met ons programma direct met u meekijken en problemen verhelpen. Met het ondersteuningscontract betaald u een voordelig tarief per maand. Dit scheelt op jaarbasis enorm in vergelijking met onze “prepaid” dienst, zoals hieronder staat uitgelegd.

Nog geen klant?

Heeft u geen ondersteuningscontract maar ervaart u wel problemen die opgelost dienen te worden? Wanneer u contact opneemt kijken live met u mee. Zo kunnen wij op afstand zien wat er aan de hand is en snel handelen. Als u hier gebruik van wilt maken dient u ons supportprogramma te downloaden.

 

  • Geen ondersteuningscontract bij ons? Neem contact op en we helpen u direct!
  • Bereikbaar van 8:30 tot 17:30, ook voor bedrijven zonder ondersteuningscontract
  • Probleem is vaak op afstand op te lossen
  • Bekijk hier actuele storingen van onder andere internetproviders

 

Telefoon:088 888 9 777
mail:support@intoto.nl

 

Oplossing op afstand

Heeft u nog geen ondersteuningscontract bij ons? Dit is Geen probleem, we kunnen u op afstand direct helpen. Download hiervoor ons supportprogramma. Hiervoor gebruikt InToto maakt gebruik van Teamviewer vanwege de hoge aandacht voor beveiliging en privacy.

 

Teamviewer geeft ons de mogelijkheid om op afstand toegang te krijgen tot uw computer. Zo kunnen we met u meekijken en direct zelf zien wat het probleem is. Ook kunnen wij zelf de controle overnemen en het probleem opsporen. Wanneer het probleem is opgelost kunt u teamviewer gerust op uw computer laten staan. We kunnen niet zonder uw nadrukkelijke toestemming in uw computer. Wanneer u meer wilt weten over de beveiliging, verwijzen wij u door naar de website van Teamviewer.

 

Stel hier uw korte vraag