Support

InToto supportBent u in het bezit van een ondersteuningscontract en ervaart u een ICT probleem? Neem dan contact op met onze support-specialisten. Zij staan u direct te woord en lossen het probleem voor u op. Extra supportprogramma’s downloaden is niet nodig, deze staan al ge├»nstalleerd op uw computer. Wanneer u een 24/7 ondersteuningsabonnement bezit, dan zijn we ook met spoed bereikbaar in de avonduren en in het weekend.

Waarom een ondersteuningscontract?

Met een ondersteuningscontract monitoren wij uw gehele systeem pro-actief en is het probleem al verholpen voordat u deze signaleerde. Is er toch een probleem, dan belt u en kijken we met ons programma direct met u mee en verhelpen de problemen. Met het ondersteuningscontract betaalt u een voordelig tarief per maand. Dit scheelt op jaarbasis enorm in vergelijking met onze ‘prepaid’ dienst, zoals hieronder staat uitgelegd.

Nog geen klant?

Niet in het bezit van een ondersteuningscontract, maar ervaart u wel problemen die opgelost dienen te worden? Wanneer u contact opneemt kijken wij live met u mee. Zo zien wij op afstand wat er aan de hand is en is het mogelijk om snel te handelen. Als u hier gebruik van wilt maken dient u ons supportprogramma te downloaden.

  • Geen ondersteuningscontract bij ons? Neem contact op en we helpen u direct!
  • Bereikbaar van 8:30 tot 17:30, ook voor bedrijven zonder ondersteuningscontract
  • Probleem is vaak op afstand op te lossen
  • Bekijk hier actuele storingen van onder andere internetproviders
Telefoon:088 888 9 777
mail:support@intoto.nl

Oplossing op afstand

Heeft u nog geen ondersteuningscontract bij ons? Dit is geen probleem, we helpen u direct op afstand.Download hiervoor ons supportprogramma. Hiervoor maakt InToto gebruik van Teamviewer vanwege de hoge aandacht voor beveiliging en privacy.

Teamviewer geeft ons de mogelijkheid om op afstand toegang te krijgen tot uw computer. Zo kijken we direct met u mee en zien we direct wat het probleem is. Ook nemen wij zelf de controle over om het probleem op te sporen. Wanneer het probleem is opgelost kunt u teamviewer gerust op uw computer laten staan. Zonder uw nadrukkelijke toestemming is het voor ons niet mogelijk om in uw computer in te loggen. Wanneer u meer wilt weten over de beveiliging, verwijzen wij u door naar de website van Teamviewer.

Stel hier uw korte vraag