Ondersteuningsabonnement

ondersteuningsabonnement InTotoHet ondersteuningsabonnement is bedoeld voor ondernemers en bedrijven die geen eigen IT-afdeling hebben. Om te voorkomen dat uw talentvolle werknemer zijn tijd in IT investeert, bieden wij een ondersteuningsabonnement aan. Hiermee monitoren wij uw gehele systeem actief. Zo blijven problemen buiten de deur. Door het monitoring programma ontdekken wij problemen voortijdig en lossen deze op. Vaak heeft u zelf niet eens door dat we er zijn. Mocht u wel direct onze hulp nodig hebben, bel ons dan direct, wij helpen u zo snel mogelijk.

Uw ondersteuningsabonnement maken wij voor u op maat. Eerst inventariseren we bij u welke apparaten u bezit, waar u ze voor gebruikt en hoe het netwerk eruit ziet. Hierna doen we u een aanbod, waarbij u zelf bepaalt of u gebruik wilt maken van ons 24/7 contract. Wanneer het abonnement actief is, belt u ons wanneer u problemen ervaart.

Alle apparaten die binnen het ondersteuningsabonnement vallen houden wij up to date. We monitoren uw apparaten en waarschuwen wanneer bijvoorbeeld uw harde schijf vol raakt. We beheren overige apparaten in uw netwerk en zorgen ervoor dat u zich op ICT gebied nergens zorgen over hoeft te maken. Ook vallen kantoorapplicaties vaak standaard binnen ons abonnement.

Wij maken dagelijks een data backup van uw productieservers naar onze online backupdienst. Wanneer uw server dan crashed, of wanneer u zelf per ongeluk een belangrijk document verwijdert, zorgen wij dat u snel weer aan de slag kunt.