Ondersteuningsabonnement

ondersteuningsabonnement InTotoHet ondersteuningsabonnement is bedoelt voor ondernemers en bedrijven die geen eigen IT-afdeling hebben. Om te voorkomen dat uw talentvolle werknemer zijn tijd in IT investeert, bieden wij een ondersteuningsabonnement aan. Hiermee wordt uw gehele systeem actief gemonotord. Zo blijven problemen buiten de deur. Door het monitoring programma worden problemen voortijdig ontdekt en lossen wij het op. Vaak heeft u zelf niet eens door dat we er zijn. Mocht u wel direct onze hulp nodig hebben dan kunt u direct bellen. Wij helpen u zo snel mogelijk.

Uw ondersteuningsabonnement maken wij voor u op maat. Eerst inventariseren we bij u welke apparaten u heeft, waar u ze voor gebruikt en hoe het netwerk eruitziet. Hierna komen we met een aanbod, waarbij u zelf kunt bepalen of u bijvoorbeeld gebruik wilt maken van ons 24×7 contract. Wanneer het abonnement actief is kunt u bellen wanneer u problemen ervaart, maar we doen meer.

Alle apparaten die binnen het ondersteuningsabonnement vallen houden wij up-to-date. We monitoren uw apparaten en waarschuwen wanneer bijvoorbeeld uw harde schijf vol raakt. We beheren overige apparaten in uw netwerk en zorgen ervoor dat u zich op ICT gebied nergen zorgen voer hoeft te maken. Ook vallen kantoorapplicaties vaak standaard binnen ons abonnement.

Wij maken dagelijks een data backup van uw productieservers naar onze online backupdienst. Wanneer uw server dan crashed, of wanneer u zelf per ongeluk een belangrijk document verwijdert, dan zorgen wij dat u snel weer aan de slag kunt.